Dentální hygiena

Stále více lidí již dnes - na počátku 21.století v České republice ví, co je náplní práce dentální hygienistky. V mnoha zemích s vysokou kvalitou stomatologické péče jako je například Švýcarsko nebo Holandsko, je po řadu desetiletí zubní péče bez účasti dentální hygienistky zcela nemyslitelná.

Také v našem zdravotnickém zařízení jsou dentální hygienistky nepostradatelnými členy týmu: Bc. Dana Koudelková a Adéla Šmardová DiS. se věnují dentální hygieně v našem zdravotnickém zařízení a objednat se k nim je možné online ZDE, na telefonním čísle: 777 942 492 nebo e-mailem: info@mujzubar.cz

Náplní práce zubního lékaře není pouze napravovat škody vzniklé v důsledku zanedbání každodenní péče a léčit následky zubního kazu. Cílem moderního zubní lékařství musí být prevence - předcházení vzniku onemocnění. A to nejen prevence vzniku zubního kazu, ale také onemocnění dásní.

Hlavní příčinou vzniku onemocnění závěsného aparátu zubů je totiž přítomnost zubního plaku, který obsahuje obrovské množství škodlivých bakterií. Dle dostupných údajů více než 80% populace ve věku nad 35 let trpí chronickým plakem způsobeným zánětem dásní, který může přejít v obávanou parodontózu!
Úvodní návštěvu zubní hygienistky a následné pravidelné návštěvy v intervalu 1-2x ročně doporučujeme proto většině našich nových i stávajících pacientů. Péče dentální hygienistky je určena každému, komu skutečně záleží na vlastních zubech a chce si je zachovat zdravé a krásné po celý život!

Co je náplní práce dentální hygienistky?

Provádí veškeré úkony pro zachování zdraví vašich dásní a některé estetické výkony:

Dentální hygiena je prevencí vzniku zubního kazu a onemocnění dásní

CENÍK DENTÁLNÍ HYGIENY:

Odborníky doporučované pomůcky pro ústí hygienu za skvělé ceny zakoupáte u nás nebo zde: